czwartek, 13 stycznia 2011

Powitanie

Witajcie!
  To jest mój drugi blog w całym moim życiu (poprzedni prowadzony był, gdy miałam jakieś 11 lat?). Tym razem postanowiłam pisać o czymś, co kocham całym sercem - o książkach. Dokładnie rzecz mówiąc, to zamierzam pisać recenzję na temat książek przeze mnie przeczytanych. Z początkiem roku, postanowiłam zmienić coś w sobie, a ten blog ma przyczynić się do zbliżenia się ku wytyczonemu celowi.
 Blog stworzyłam przede wszystkim z myślą, o tym, że w przyszłości jak będę chciała sięgnąć po daną pozycję, będę mogła spojrzeć, czy dana książka jest warta ponownego przeczytania oraz dla ludzi, którym - mam nadzieję - pomogę w dokonaniu wyboru przeczytania lub kupna książki.
 Pierwszy raz robię coś takiego, więc proszę o trochę wyrozumiałości . Oczywiście porady, sugestie i opinie jak najbardziej mile widziane. Może i nie lubię krytyki (właściwie kto ją lubi?), jednak jest ona niezbędna, żeby nauczyć się czegoś na własnych błędach i doskonalić siebie.

0 komentarzy:

Każdy komentarz jest tu mile widziany. Podziel się ze mną i innymi czytelnikami swoimi przemyśleniami, opiniami czy nawet krytyką.

Blogger Template by Clairvo